Informacje ogólne
Rama z widelcem Madone SLR Disc tylko czeka, by przekuć Twoje marzenia o ściganiu w rzeczywistość. Ta lekka aerodynamiczna rama zbudowana jest z włókna węglowego OCLV Serii 800 i oferuje aerodynamiczne usprawnienia oraz wyposażona jest w technologię IsoFlow, która ogranicza masę, poprawia komfort i pozwala Ci minąć cały peleton. Spuść wodze wyobraźni tworząc swój wymarzony rower.
Chcesz niewiarygodnie lekkiej, wyjątkowo płynnie jeżdżącej i aerodynamicznej szosowej ramy z widelcem przystosowanej do hamulców tarczowych, aby zbudować rower, z którym pojedziesz szybciej niż kiedykolwiek.
Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z nowym aerodynamicznym profilem rur Kammtail i aerodynamiczną, wygładzającą trasę technologią IsoFlow, widelec w całości z włókna węglowego o kształtach KVF z ukrytym prowadzeniem linek i przewodów, suport T47 i zintegrowane stery Madone. Przeznaczona do zastosowania z hamulcami tarczowymi flat mount.
Twój najlepszy rower szosowy zaczyna się od najlepszej wyścigowej ramy rowerowej. Rama z widelcem Madone SLR Disc zapewnia niezrównaną prędkość, co poczujesz, gdy tylko pojedziesz po raz pierwszy.
Madone Gen 7 stawia wszystko na aerodynamikę — niewiarygodnie szybka i superlekka rama wyposażona jest w wyścigowe rozwiązania, takie jak rury w kształcie Kammtail ograniczające opory i zapewniającą komfort w kluczowych momentach technologię IsoFlow
Zyskujesz superlekką ramę pod hamulce tarczowe Madone wykonaną z włókna węglowego OCLV Serii 800
Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę
Ergonomiczny i aerodynamiczny kokpit pozwala Ci przyjąć szybszą i wygodniejszą pozycję dla wyciśnięcia maksymalnej mocy
Wykorzystuje hamulce tarczowe flat mount zwiększające prześwit przy oponie i mocno hamujące w każdych warunkach pogodowych
Sztyca podsiodłowa (dostępna w dwóch długościach/dwóch przesunięciach) sprzedawana oddzielnie
Rozwiązania
Bezprecedensowa aerodynamika
Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.
Dostępna wyłącznie u nas technologia IsoFlow
Nowa technologia IsoFlow, opracowana specjalnie dla siódmej generacji Madone SLR, ogranicza masę, poprawia właściwości aerodynamiczne i czyni jazdę znacznie bardziej komfortową.
Najlżejszy Madone z hamulcami tarczowymi w historii
Wyjątkowo lekkie włókno węglowe OCLV Serii 800 oraz nowa, odchudzona konstrukcja umożliwiły stworzenie najlżejszego modelu Madone z hamulcami tarczowymi w historii.
Nowa ergonomiczna kierownica zintegrowana z mostkiem
Nowa zoptymalizowana kierownica zintegrowana z mostkiem węższa o 3 cm przy klamkomanetkach względem chwytu dolnego zapewnia wygodniejszą i bardziej ergonomiczną pozycję jazdy, umożliwiając szybsze ściganie, lepszą aerodynamikę i wzorową kontrolę. Użyj swojego rozmiaru kierownicy/mostka - jeśli normalnie jeździsz z kierownicą/mostkiem 42 cm, wybierz baranka 42 cm z chwytami 39 cm.
Wyrafinowana integracja
Każdy element tego roweru jest częścią większej całości. Ma ukryte linki i przewody, aerodynamiczny kokpit, ukryty maszt podsiodłowy i wiele innych użytecznych rozwiązań.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Widelec |
Madone KVF w całości z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, karbonowe haki, oś przelotowa 12 x 100 mm |
| Dopasowanie ramy |
H1.5 Race |
| Waga |
1050 g - 56 cm (rama, pomalowana)
418 g (widelec, pomalowany) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 50T, 2x: 54/40 |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
32mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) |
| Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |